Contact Us

Use the form on the right to contact us.

You can edit the text in this area, and change where the contact form on the right submits to, by entering edit mode using the modes on the bottom right. 

80, 9e Rue
Roxboro, QC, H8Y 1J5
Canada

(514) 949 9902

CHICZA CANADA - the first and only 100% organic and biodegradable chewing gum ever made - we now ship anywhere in America! Try it out!

mint30_1.png

Returns | Retours

Easy returns. Our "taste & return" rule.

Des retours simples. Notre règle « goûtez & retournez ». 

We believe in our unique product and we stay behind it 


Our “taste & return” rule:

On our online store you can buy Chicza in bundles of 3 or 10 packs of whichever flavor combination.

Selling in bundles of 3 or 10 packs helps us keeping the costs to the minimum and free shipping in Canada.

That is why we offer our “taste & return” rule: if you are not satisfied with our product, you can return 2 unopened packs out of three or 9 unopened packs out of 10 for a full refund. As per your purchase.

You can return your purchase for up to 30 caledar days from the date you order it.


Return

If you are not satisfied with our product, please first contact us with your complaint and your intention to return the order with your purchased order number.

The returned shipping cost is assumed by the costumer.

You can return:

a) In bundle of 3 packs, minimum 2 unopened packs out of 3.

b) In bundle of 10 packs, minimum 9 unopened packs out of 10.

Please keep the receipt. Our return address is:

CHICZA CANADA, 80, 9th street, Montreal, Quebec, H8Y1J5

Once we receive your item, we will initiate a refund to your credit card.

If you have any additional questions on how to return your purchase to us, please contact us.

The email address of our customer service is: luis.serrano@chiczagum.ca


Important notice

If the product is returned outside of the 30 calendar day return period

or

If you return to us less than 2 unopened packs or less than 9 unopened packs, as per your purchase

or

If the packs you return are used or damaged

Chiczagum.ca may be unable to honor a full refund for your purchase.

Please note that we will process all returns within 24 business hours from the moment we receive the item. However, please note that you will receive the credit within a certain amount of days, depending on your specific credit card issuer's policies and cash transfer rules.

on croit en notre produit unique et on offre notre garantie


Notre règle « goûtez & retournez »:

Vous pouvez acheter Chicza en ligne seulement en format de 3 ou 10 paquets à la fois, dans toutes les saveurs.

En livrant 3 ou 10 paquets à la fois, ça nous aide à garder les coûts au minimum et la livraison gratuite partout au Canada.

Par conséquent, nous offrons notre règle «goûtez & retournez» : pour un remboursement complet, vous pouvez retourner 2 paquets non-ouverts sur 3 or 9 paquets non-ouverts sur 10, selon votre achat.

Retournez votre achat dans un délai maximum de 30 jours calendriers de la date d’achat.


retour

Si vous n'êtes pas satisfait de notre produit, s'il vous plaît contactez-nous avec votre plainte et votre intention de retourner la commande avec le numéro de commande.

Le frais de retour est pris en charge par le client.

Vous pouvez renvoyer:

a) Dans forfaits de 3 paquets, minimum 2 paquets non-ouverts sur 3.

b) Dans forfaits de 10 paquets, minimum 9 paquets non-ouverts sur 10.

S’il vous plaît de garder le reçu. Notre adresse de retour est:

CHICZA CANADA, 80, 9e rue, Montréal, Québec, H8Y1J5

Une fois votre colis reçu, nous initierons le remboursement sur votre carte de crédit.

Si vous avez des questions supplémentaires sur les retours, n’hésitez pas de nous contacter.

L'adresse courriel du service à la clientèle est: luis.serrano@chiczagum.ca


Avis important

Si le produit est retourné en dehors de la période de 30 jours calendriers

ou

Si vous retournés moins de 2 paquets non-ouverts ou 9 paquets non-ouverts, selon votre achat

ou

Si les paquets retournés sont utilisés ou endommagés

Chiczagum.ca peut être incapable d'honorer un remboursement complet de votre achat.

À noter aussi que nous initierons les remboursements dans un délai de 24 heures ouvrables du moment où on reçoit les produits. Cependant, vous recevrez le crédit dans un certain nombre de jours, en fonction des politiques spécifiques de votre carte de crédit.